cz | sk

Váš košík je nyní prázdný.

Informace o dodání

Informace o dodání

Přesná dodací lhůta je uvedena u každého produktu.

Produkty, které máme skladem, obdržíte do 2 pracovních dnů. Ovšem doba dodání u produktů, které nejsou skladem, se pohybuje mezi 2 – 3 týdny od vytvoření objednávky. Objednáváte-li najednou více produktů s rozdílnou dodací lhůtou, zásilka Vám bude doručena v nejdelší z nich.

Ve výjimečných případech se však může stát, že Vaše objednávka neskladového sortimentu bude doručena později, než-li je uvedená doba dodání, nebo může být stornována z důvodu nedostupnosti zboží u dodavatele. Děláme vše proto, abychom maximálně urychlili proces doručení, a mohli Vám tak zaslat zboží v co nejkratší době.

V okamžiku vyřízení Vaší objednávky Vám zašleme potvrzení o odeslání zásilky včetně podacího čísla pro její sledování. Následně se s Vámi spojí řidič přepravní společnosti a domluví s Vámi dobu předání. Pokud se Vám kurýr nedovolá nebo Vás na uvedené adrese nezastihne, zanechá oznámení o doručované zásilce ve schránce a pokus o doručení i telefonát se opakuje.

Po celou dobu je Vám také k dispozici náš zákaznický servis na telefonním čísle +420 608 775 646, který je připraven vyřešit všechny případné problémy.
 
 
Zásilka do dvou dnů nedorazila?
V případě, že Vás zásilka nebude do dvou dnů od expedice doručena (je-li Vám zásilka zasílána na Slovensko, vyčkejte prosím 3 dny), kontaktujte náš zákaznický servis na telefonním čísle +420 608 775 646.
 
Zásilka vypadá poškozeně?
Bude-li se zásilka jevit jako poškozená, nepřebírejte ji a kontaktujte náš zákaznický servis na telefonním čísle +420 608 775 646, abychom si domluvili další postup.